Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Pro více informací o nastavení cookies najdete zde.

 

Jedná se o PR článek. Více info k PR článkům můžete najít ZDE.

Jižní Čechy vstoupí do roku 2019 znovu jako Pohodové

 
úterý, 2. dubna 2019, 16:32

Projekt, který organizuje Jihočeská centrála cestovního ruchu, pokračuje v pohodovém duchu i v letošním roce. Cílem je všem návštěvníkům jižních Čech připomenout, že náš region představuje široké spektrum možností aktivního odpočinku, a především je opravdovým synonymem pro klid, pohodu a relaxaci.

Staronovým a prověřeným hlavním marketingovým tématem pro rok 2019 zůstávají Jižní Čechy Pohodové, které jsou letos obohaceny o zajímavé novinky. Vedle pokračování ve stávající nabídce produktového portfolia z let 2017 – 2018 tvořeného tématy: Památky, Rodinná dovolená, Pivní stezky, Aktivní dovolená, Běžecké trasy, Filmová místa, Wellness a relaxace, Rybářské zážitky, Myslivecké zážitky a 20 pěších výletů, bude produktové portfolio JCCR pro rok 2019 nově rozšířeno o Pohodový venkov, Regionální produkty, Vozíčkář vozíčkáři po jižních Čechách, Židovské památky, 16 příběhů znovuzrozených památek v Jihočeském kraji po roce 1989 a 10 nových pěších výletů.  

Samozřejmě nesmíme zapomenout ani na prezentaci již zahájených přeshraničních projektů JCCR – Zlatá stezka, Eurovelo 13 a Památky žijí. Tyto programy odkazují na přírodní a kulturní dědictví nejen v našem regionu, ale aktivně se propojují s německým a rakouským příhraničím.  

Velkou pozornost si zaslouží také  významné výstavní a odborné akce, mezi nimiž bude v tomto roce například velká květnová prezentace regionu jižní Čechy v hornorakouském Linci Südböhmen zu Gast in Linz 2019 (16. – 18. 5. 2019), dubnový veletrh cestovního ruchu Travelfest 2019, konference TravelCon 2019 na výstavišti v Českých Budějovicích (26. – 28. 4. 2019) či Travel Trade Day 2019, který pořádá ve dnech 8. – 9. dubna 2019 spolu s JCCR agentura CzechTourism v českobudějovickém Clarion Congress Hotelu. 

Hlavním cílem JCCR je realizace projektů zaměřených na rozvoj cestovního ruchu v regionu a prezentaci regionu jako turisticky atraktivní destinace. Proto jsou jednotlivé nabídky namixovány tak, aby oslovily jednotlivce, páry, rodiny s dětmi, seniory, aktivní skupiny návštěvníků bažící po adrenalinu nebo milovníky přírody a památek. Ať už se jedná o cyklostezky, pěší turistiku nebo objevování památek, tak návštěvníci mají stále co objevovat a na co se těšit. 

 


 

Kam dál?

Turistická sezona na zámcích na Vysočině začne 30. března. Lidé si...

středa, 27. března 2019, 10:05

Památky na Vysočině ve správě Národního památkového ústavu (NPÚ) zahájí turistickou sezonu 30. března. Loni je navštívilo přes...

Před 90 lety zemřel básník Otokar Březina. Narodil se v Počátkách,...

neděle, 24. března 2019, 12:34

Básník Otokar Březina, od jehož úmrtí uplyne 25. března 90 let, je považován za nejvýznamnějšího představitele českého...

Konference Travelcon rozebere nejen seriál MOST!

čtvrtek, 21. března 2019, 10:34

Více než tři stovky manažerů, marketérů, podnikatelů v cestovním ruchu a dalších expertů na turismus z celé České republiky...

 
 
 

O čem píše Drbna.cz

Do roku 2025 má u dálniční policie přibýt 750 služebních míst

Do roku 2025 by mělo v dálničních odděleních Policie ČR přibýt 750 služebních míst. Počítá s tím návrh rozvoje dálničních oddělení, který připravilo ministerstvo vnitra. Během příštího roku by mělo přibýt 231 služebních míst na stávající oddělení a dalších 34 pro postupné obsazení nových oddělení Droužkovice, Borek a Napajedla. Nyní je u dálniční policie 591 obsazených systemizovaných služebních míst.

Před 55 lety byla vynalezena populární remoska

Její obsluha i údržba je jednoduchá, spotřeba energie nízká a životnost dlouhá. Remoska je malá přenosná elektrická pečící mísa či pánev, která vaří, peče, smaží, dusí i opéká a připravit se v ní dá téměř cokoli. Remoska je českým vynálezem, její ochranná známka byla zapsána 21. července 1964. A i když s existencí měla už párkrát na kahánku, hospodyňky na ni dodnes nedají dopustit.

Kaspersky: Falešná aplikace FaceApp šíří nevyžádanou reklamu

Na internetu se objevila falešná aplikace, která se vydává za populární nástroj pro úpravu fotografií FaceApp. Mobilní zařízení uživatelů infikuje programem pro nevyžádanou reklamu MobiDash. Uvedla to antivirová firma Kaspersky Lab. Aplikace FaceApp od ruských vývojářů Wireless Lab se stala v posledních týdnech hitem. Pomocí nástrojů umělé inteligence dokáže vyfotografovanou osobu nechat zestárnout, omládnout, nebo dokonce změnit pohlaví. V souvislosti s ní se ale objevilo i varování před narušením soukromí, protože aplikace posílá fotografie k úpravě na servery mimo zařízení uživatele.